EduROM Matematyka na wesoło 6-7 lat. ZOO

Drukuj
edurom-matematyka-na-wesolo-6-7-lat-zoo.pngedurom-matematyka-na-wesolo-6-7-lat-zoo.png
edurom-matematyka-na-wesolo-6-7-lat-zoo.pngedurom-matematyka-na-wesolo-6-7-lat-zoo.png
Szczegóły produktu

Oś fabularną gry edukacyjnej ZOO stanowi wyprawa, w której bierze udział użytkownik, a której celem jest odszukanie sześciu zagrożonych gatunków zwierząt. Wszystkie ważne informacje o ich środowisku naturalnym, warunkach życia i zwyczajach są zawarte w specjalnym raporcie. Dzięki zabawie w odnajdywanie informacji, dziecko rozbudza swoje zainteresowanie matematyką, rozwija aktywność twórczą oraz umiejętność skupienia uwagi.

Zakres zagadnień:

• dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych w zakresie 1-20,
• uzupełnianie i porządkowanie liczb 1-100 w ciągu,
• porównywanie powierzchni pól figur geometrycznych,
• znajdywanie szczegółowych elementów na większej ilustracji,
• grupowanie elementów według wybranej kategorii,
• dodawanie liczb naturalnych z wykorzystaniem waluty,
• łączenie figur przestrzennych z ich podstawami,

Minimalne wymagania techniczne:

• procesor Pentium II,
• system operacyjny Windows 98/2000/ME/XP/Vista,
• 128 MB pamięci operacyjnej,
• 80 MB wolnej przestrzeni na dysku,
• karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów,
• napęd CD ROM/DVD 24 X,
• 16-bitowa karta dźwiękowa,
• mysz.

Program wymaga zainstalowanego protokołu TCP/IP w systemie MS Windows. Na komputerach nie wyposażonych w kartę sieciową należy wraz z protokołem TCP/IP zainstalować kartę Dial-up (dla systemów MS Windows 9x), lub kartę Microsoft Loopback (dla systemów MS Windows 2000/XP).